Pages

10/5/11

Bola Tampar

Inilah gambar kitarang lepas main bola tampar atau lebih dikenali sebagai volleyball atau juga dikenali dengan main tampar-menampar. Hehhehehe. Kolej aku KRK (Kolej Rahim Kajai) telah mendapat Tempat Ke-2. Dan juara telah diungguli oleh KTHO. Memang dorang sangat hebat. Apa tak nyer dorang dah berlatih lama dah. Kitarong baru berlatuh 3 hari dah dapat masuk final dan dapat hadiah. Bangganya kitarang..wkwkkwk..


Dari kiri : rasidi,que,mart(aku),adly,amrul,aiman,syawal

Inilah roomate aku. Panggil dia ash..hehhe

Kepenatan dan menuggu pusingan seterusnya..tetap bersemangat

Latihan sekejap..warming up..

bergambar dah dapat hadiah wkwkkwkw..

hahaha..berlagak lebih..yang org baru kat dlm gambar ni nama dia faiz. kat
kolej aku dia dipanggil abang hensem..wkwkkw

Bergambar lagi. xpuas bergambar

Aku lah..ganteng x?

Am...

No comments:

Post a Comment