Pages

3/13/11

Peminat Bieber serbu hotel


Justin Bieber
Justin Bieber
LONDON: Demam Biebermania dilaporkan melanda Liverpool kelmarin ketika penyanyi remaja Justin Bieber yang dalam jelajah dunia tiba di bandar raya itu untuk mengadakan persembahan di Echo Arena, semalam. 

Beratus-ratus peminat Bieber yang ‘histeria’ berkumpul di Hotel Hard Days Night untuk melihat penyanyi itu dengan lebih dekat sehingga menyebabkan Bieber terperangkap di bilik hotelnya.
Sekurang-kurangnya 50 anggota polis dikerah untuk mengawal keadaan, memaksa pihak berkuasa menutup Jalan North John dan membenarkan ambulans tiba untuk membawa berpuluh peminat yang pengsan.
Pihak polis terpaksa bekerja sama dengan pengurusan hotel dan pasukan pengawal peribadi Bieber untuk memastikan penyanyi berusia 17 tahun itu, peminat dan tetamu hotel lain dalam keadaan selamat. 

Sementara itu, Bieber dalam kiriman Twitter menyifatkan keadaan berkenaan amat menakutkan di mana ratusan atau mungkin ribuan peminat beliau memenuhi luar hotel terbabit. 

Sekurang-kurangnya dua gadis remaja dirawat di Hospital Alder Hey selepas pengsan dalam lautan manusia berkenaan, lapor Daily Telegraph.

No comments:

Post a Comment